Adını Feriha Koydum Dizisi Ne Zaman Final Yapacak Bitecek mi? - Dizi Modası 2017

En Yeniler

Blogger Widgets Recent Posts Widget for Blogger

Yeni

Post Top Ad

6 Mayıs 2011 Cuma

Adını Feriha Koydum Dizisi Ne Zaman Final Yapacak Bitecek mi?

Başrolleri Vahide Gördüm (Zehra) ve Hazal Kaya (Feriha) nın paylaştıgı Show tv nin sevilen dizisi sezon finale hazırlanıyor.Dizimodası.com un haberine göre 24 haziran cuma günü İlgiyle izlenen dizi sezon finali yapacak.Bu sezon en başarılı diziler arasında gösterilen Adını feriha koydum dizisinin bu başarısında Hazal kaya ve Çağatay Ulusoy un Katkısı tartışılmaz.Yeni sezona bomba gibi gireceginden şüphemiz yok.Önümüzdeki bölümde neler olacak merak edenler için ip ucu verelim
Kaza geçiren Emir ve Hande'nin durumu ağırdır. Haberi alan herkes endişe ile hastaneye koşarken, büyük bir şok yaşayan Feriha tam anlamıyla yıkılır.

Adını Feriha Koydum Dizisi Tüm Haberleri için sayfamızı Begenmeyi Unutmayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad